Головна » 2014 » Листопад » 27 » Навчально-розвивальна гра «Веселий експрес»
13:18
Навчально-розвивальна гра «Веселий експрес»

 

  1. Навчати учнів бути активними;
  • Формувати вміння групового розвязанння поставлених питань;
  • Розвивати пізнавальну активність;
  • Тренувати увагу, спостережливість, швидкість мислення;
  • Розширювати кругозір;
  • Розвивати навички швидко відповідати на нестандартні запитання;
  • Створювати позитивний настрій;
  • Виховувати згуртованість, колективізм, прагнення до перемоги.

Форма проведення: змагання двох команд у вікторинах із вивченого програмового матеріалу з різних предметів.

Обладнання: заготовленні аркуші з питаннями (на кожну станцію), емблема команди, скакалки.

Хід гри

І. Організаційний етап гри

Заздалегідь об’єднати команди, обрати капітанів

ІІ. Мотиваційний момент гри

Діти, сьогодні ми зібралися, щоб визначити тих, хто краще працював на уроках, добре засвоїв програмовий матеріал, уміє працювати в групі, давати швидкі та змістовні відповіді.

ІІІ. Основний етап гри

Подорож станціями

Тож візьміть з собою хороший настрій, чітку думку, почуття взаємовиручки і вирушаймо в нашому «Веселому експресі».

Станція «Цікавий квадратик»

1.Назвати дні тижня.

2.Сашка пригостили яблуками. Половину він з’їв , а решту 4 яблука відніс Оленці. Скільки яблук дали Сашкові?

3. Розв’яжи задачу

П’ять берізок, дві смерічки

Зеленіють над потічком.

Біля них – одна ожина…

Скільки всіх дерев? Скажи-но!

(7, адже ожина - кущ)

4. Назвати літні місяці.

5. Що таке периметр?

6. Що важить більше: 1 кг пуху чи 1 кг заліза?

7. У семи братів по одній сестрі. Скільки всього дітей у родині?

8. Назвати геометричні фігури.

9. Скільки лап у 9 кошенят?

10. Розгадати ребуси

Р 1 А                          7 Я                         М І 100

Станція «Спортивна»

1. Скільки спортсменів у футбольній команді?

2. Відгадати загадки

Як не бий, він не заплаче, тільки сам завзято скаче. (М’яч).

Дві дощечки, дві сестри понесли мене згори. (Лижі)

У зимову веселу пору , ми кращі друзі дітвори:

Возять діти нас на гору. Ми веземо їх з гори.  (Санчата)

3. Які спортивні ігри з м’ячем ви знаєте?

4. які спортивні снаряди ви можете назвати?

Станція «Читаймісто»

1. Які українські народні казки ви знаєте?

2.Додати слово у прислів’я

Де сила не візьме, там _____________ допоможе.

На сонці тепло, а біля ______________ добре.

Хочеш їсти калач і- _______________ на печі.

3. Назвати видатних українських письменників.

4. Заспівати пісню Колобка.

5. Як звали сестру Кия, Щека і Хорива?

6. У якій казці звірі жили у предметі одягу, який загубив мисливець?

7. Як називають людину, яка пише книжки?

8. Як ще можна назвати райдугу?

9. Продовжити логічний ланцюжок:

Чорний, зелений, білий …

Малина, смородина, аґрус …

Тетяна, Ірина, Марина….

10. Промовити скоромовки

Босий хлопець сіно косить.

Роса росить ноги босі.

Хитру сороку спіймати морока,

А на сорок сорок – сорок морок.

Станція «Природознавча»

1. доповнити висловлювання

У зайчихи – зайчата. У лисиці - ___________. У ведмедиці - ____________.

У корови - __________ . У кішки - __________. У собаки - ____________.

2. Доповни висловлювання

Орган зору - _________. Орган слуху - _______ . Орган нюху - _________.

Орган смаку - _________ . Орган дотику - _____________ .

3. На якому дереві ростуть жолуді?

4. Якими за розмірами бувають зірки?

5. Коли воду можна носити в ситі?

6.Назвати лікарські рослини.

7. Якого кольору повітря?

8. Скільки ніжок у комах?

9. Скільки ніг у павука?

10. Відгадати загадки

Крил не має, скрізь літає, та ще й куряву здіймає.     (Вітер)

 

Хто на собі свою хату несе ?  (Равлик)

 

Коли немає – чекають, коли прийде – тікають.  (Дощ)

 

11. Закінчи речення

Щоб город перекопати, Що беруть до рук? (Лопату)

Потім з рук у м’яку грядку

Висівають що ? (Зернятко)

Щоб зернятко ожило,

Треба сонце і  ….(тепло)

А чому рослина сходить?

Бо корінчики п’ють  ….(воду).

Станція «Кольорова галявина»

1.  Скільки кольорів у веселки?

2. Які кольори належать до теплих?

3. що таке натюрморт?

4.Відгадайте загадку

У коробці спочивають спритні хлопці молодці.

Убрання барвисте мають і загострені кінці.

На папері слід лишають. Ми звемо їх … (олівці)

5. Яку фарбу отримаємо при змішувані жовтої та синьої фарби?

6. якого кольору волосся Мальвіни?

станція «Театральна»

Розіграти казку «Ріпка»

ІУ. Заключна частина

Підбиття підсумків гри. Нагородження учасників.

 

Переглядів: 1906 | Додав: Alex_Holden | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar